عکسهای خفن

عکس داریم عکس داریم

عکسهای خفن

عکس داریم عکس داریم

دشت یازدهم نیست

سلام به آقویان و خانومان محترمه و مشعشعه(تشعشع ساتع میکنند) 

من برای یه چندین مندتی نیم (من برای چند وقتی نیستم) 

نمیگم نیستم هستم ولی خستم از این همه نظری که میدید 

بالاخره باید وقت کنم که این نظرات رو هم بخونم 

پس ما میرویم که برویم نه دوباره می آییم که بمانیم  

دافص

دشت دهم

سلام من که دیگه خجالت میکشم بگم بیاید نظر بدید هرطور که صلاح خودتونه 

برای دیدن عکسها برید ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...

دشت نهم

سلام من همچنان میام و آپ میکنم اما میام میبینم از نظر خبری نی 

ولی من باز هم با اراده ای پولادین میام و آپ میکنم و .... 

هی اگه میخواین عکسها رو ببینید برید ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...

دشت هشتم

سلام به آقایان و خانومان محترمه و مشعشعه اههه 

ممنون از این همه نظری که نمیدین بازم سر بزنید به ای وبلاگ درویشی 

امروز اومدم که برم نه اومدم که سری هشتم عکسهای باحالم رو بزارم 

برای دیدن عکسها برو ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...

دشت هفتم

سلام عزیزان امروز سری هفتم عکسها رو آوردم

بابا دمتون گرم از این همه نظری که نمیدید

بیاید نظر بدید بابا دنیا رو ولش کن نظرو بچسب

برای دیدن عکسها برید ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...